Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 року № 172 - продукти харчування з нормальними термінами придатності та належної якості обміну та поверненню не підлягають.

Продукти харчування неналежної якості (браковані, зіпсовані) підлягають обміну та поверненню за умови недотримання продавцем умов продажу товару - якщо продукт був спочатку бракований, а не під час транспортування чи зберігання на складах Перевізників.

До товару або посилки необхідно додати чек або накладну товару, які підтверджують покупку в інтернет-магазині Caffitalia.

Сплачені клієнтом кошти за повернутий товар неналежної якості будуть повернуті покупцю протягом 1-3х робочих днів із моменту отримання товару на розрахунковий рахунок Клієнта.

Для повернення коштів необхідно надати банківські реквізити Клієнта (номер р/р, ПІБ власника, МФО банку, код ЄДРПОУ (ІПН)) на електронну адресу caffitalia@caffitalia.me та вказати в Темі листа - "Повернення коштів за № замовлення".

Повернення коштів провадиться у безготівковій формі.

У будь-якому випадку, якщо у Вас виникли питання при отриманні або використанні продукції, купленої в інтернет-магазині Кафіталія, будь ласка, дзвоніть нам за номером:+38 (066) 813 32 13 або напишіть на нашу пошту caffitalia@caffitalia.me.