НОВИНИ

Перше замовлення

Було б класно, якби, сказавши "Егегей, перший пішов", замовлення так би і "посипалися" до Вас. Але, чудес не буває, бо наш особистий бренд - це, насамперед, праця та, дуже часто, прагматичний маркетинг.

Так ось, поки спускаємося з хмаринки фантазії безперервного потоку замовлень та позначки " 99+" повідомлень у direct.

У Вас замовили перший торт. 95% вірогідності, що замовлення від когось із друзів чи друзів друзів (принаймі, маркетологи стверджують саме так). Ейфорія, захват, сльози щастя. А далі?

Зберігайте пост, для Вас коротенький "to do list", як втримати клієнта та грамотно прийняти замовлення:

- найголовніше, що повинно зацікавити Вас - дата події. Перш, ніж на радощах погоджуватися на виконання замовлення, добре подумайте, чи немає у Вас часом запланованої подорожі, походу до стоматолога, сесії і т.д. Ваше основне завдання - бути впевненими у можливості виконання його у вказаних часових рамках;

- складіть собі шаблон запитань, які зможете відправляти Вашим клієнтам. Вага, прикраси, декор, начинка, крем, коржі, необхідність доставки, особливі побажання (також можете запитати про наявність алергії на якийсь із компонентів). Завдяки такій "анкеті", Ви будете на 100% впевнені в побажаннях клієнта;

- прорахунок собівартості виробу. Сюди Ви включаєте не лише вартість інгредієнтів. Не забувайте і про: транспортні витрати (для купівлі необхідного та на доставку клієнту), електрику, газ, розхідні матеріали (кондитерський ріжок, рукавички, коробка, підложка). Потрібно ще оцінити і Власну працю та час, це також ресурс;

- озвучте вартість виробу замовнику. Розкажіть про деталі доставки. Погодьте дату та час.

І все.... Вітаємо, тепер Ви точно не допустите помилки при першому замовленні.