КАТАЛОГ
0
Понад 5 років на ринку України
Понад 3000 найменувань товару завжди в наявності
Вы можете позвонить нам на горячую линию по номеру +38 (066) 813 32 13

Или оставьте заявку на обратный звонок. Перезвоним в ближайшее время
Отправляя форму вы соглашаетесь с политикой конфиденциальности
Click to order
ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ
Total: 
Телефон
E-mail
Заповніть це поле, якщо бажаєте отримати електронним листом інформацію про своє замовлення.
Я маю промокод:
Якщо у вас є промокод, не забудьте активувати його, натиснувши кнопку Активувати.
Коментар:
Залиште нам своє повідомлення, якщо це потрібно.
Payment method

Коротка інформація, яка допоможе Вам більше дізнатися

про умови доставки

  • Мінімальна сума замовлення для відправки Новою Поштою: 100 грн. Відправка відбувається кожного робочого дня.
  • Мінімальна сума замовлення для відправки Укрпоштою: 1000 грн. Відправка відбувається один раз в тиждень (в п’ятницю).
  • Якщо сума замовлення до 2500 грн. - вартість доставки оплачується покупцем при отриманні посилки.
  • Якщо сума замовлення дорівнює (або більша) 2500 грн., а замовлення було оформлено за роздрібними цінами, що вказані в онлайн-крамниці caffitalia.com.ua без додаткових знижок - вартість доставки до відділення оплачується продавцем при відправленні посилки.
  • Орієнтовну вартість доставки Вашого відправлення можна дізнатися одразу в корзині, під час оформлення замовлення. Ми не працюємо за Накладними платежами.
  • При оплаті замовлення, комісію банку сплачує користувач послуги, тобто покупець.
  • Після повної оплати, необхідно відправити SMS на номер телефону +38 (066) 813 32 13, вказавши прізвище замовника, суму та час переказу.
  • Відправка замовлення відбувається на наступний робочий день після оплати та отримання SMS сповіщення з підтвердженням. За винятком випадків, коли для повного формування замовлення потрібна додаткова поставка товару на склади дистриб'ютора.

Більше ТУТ

БЛОГИ

Перше замовлення
Ви отримали ПЕРШЕ замовлення на тортик (капкейки, макарунс, кенді-бар) і що далі?
Було б класно, якби, сказавши "Егегей, перший пішов", замовлення так би і "посипалися" до Вас. Але, чудес не буває, бо наш особистий бренд - це, насамперед, праця та, дуже часто, прагматичний маркетинг.

Так ось, поки спускаємося з хмаринки фантазії безперервного потоку замовлень та позначки " 99+" повідомлень у direct.

У Вас замовили перший торт. 95% вірогідності, що замовлення від когось із друзів чи друзів друзів (принаймі, маркетологи стверджують саме так). Ейфорія, захват, сльози щастя. А далі?

Зберігайте пост, для Вас коротенький "to do list", як втримати клієнта та грамотно прийняти замовлення:

- найголовніше, що повинно зацікавити Вас - дата події. Перш, ніж на радощах погоджуватися на виконання замовлення, добре подумайте, чи немає у Вас часом запланованої подорожі, походу до стоматолога, сесії і т.д. Ваше основне завдання - бути впевненими у можливості виконання його у вказаних часових рамках;

- складіть собі шаблон запитань, які зможете відправляти Вашим клієнтам. Вага, прикраси, декор, начинка, крем, коржі, необхідність доставки, особливі побажання (також можете запитати про наявність алергії на якийсь із компонентів). Завдяки такій "анкеті", Ви будете на 100% впевнені в побажаннях клієнта;

- прорахунок собівартості виробу. Сюди Ви включаєте не лише вартість інгредієнтів. Не забувайте і про: транспортні витрати (для купівлі необхідного та на доставку клієнту), електрику, газ, розхідні матеріали (кондитерський ріжок, рукавички, коробка, підложка). Потрібно ще оцінити і Власну працю та час, це також ресурс;

- озвучте вартість виробу замовнику. Розкажіть про деталі доставки. Погодьте дату та час.

І все.... Вітаємо, тепер Ви точно не допустите помилки при першому замовленні.
Підпишіться на нашу розсилку
Якщо Ви бажаєте отримувати одним з перших новини від CAFFITALIA, Вас цікавлять акційні пропозиції, новинки асортименту та корисні поради - підписуйтесь на нашу email розсилку!